Tuesday, February 25, 2014

111. Aku dah kawin.

Bismillah.

Dah lama tinggal dunia blog, tapi harini rasa macam nak share something dalam blog ni. hehe even takde orang baca tapi one day, aku percaya akan ada yang baca blog ni maybe anak anak. well, who know ? Ya Allah aku bersyukur sangat, sekarang hidup aku hampir lengkap.

22 disember 2013 Yes, i am married. dah dua bulan aku kawin, and yes ! dengan lelaki yang aku pernah syok kat sekolah dulu. hehehe

kadang kadang sebelum tidur, suka tanya dia, ape yang dia rasa dulu masa bercinta kat sekolah ? bila dia start suka ? cerita pasal surat cinta, kena marah dengan mak ayah sebab bercinta masa sekolah, hehe semua tu macam mimpi. memang tak sangka sangat boleh kawin dengan dia, zaman bercinta kitorang memang tak selalu aman. tak sangka jodoh panjang, alhamdulillah. kadang kadang bila dah kawin ni, terfikir.. betul Allah tu maha adil, dia tahu siapa yang paling layak untuk jadi jodoh kita. ini semua jodoh ketentuan Allah.

14 febuari 2014. i am officially graduated, memang aku happy gila la bila bukak email tengok semua paper lulus. yelah kan, aku ni antara student yang di lanjutkan tempoh pengajian. aicehhh ayat hehehe yelah budak tak brape nak pandai ni haa, macam macam masalah dalaman tapi alhamdulillah lepas kawin, dah habis belajar, aku happy. ape lagi yang aku nak ? sekarang masa untuk bersyukur dengan apa yang tuhan beri ni.


Ini suami saya :)




No comments: