Thursday, February 28, 2013

100. Dreaming and relaxing at spa.

Hai everybody.
Today,
I'm dreaming to relax at spa only for 2 hours with him. haaaaa my dream come true. hehe ( tp bilik asing ye )
okay before start class next week, saya plan nak pegi spa dengan dia sebab dia pun baru balik dari outstation kat pulau sipadan minggu ni. saya pun nak pegi urut badan, tak pegi pegi. lepas excident haritu, then settlekan majlis tunang, kerja. mmg stress. so decide nak pegi relax kat spa utk kami hilangkan ketegangan bersama. ( macam best kan hihi ) spa bukan untuk yang nak kawin je tau, sape sape bole pegi untuk relax. 

Disebabkan before balik segamat saya nak pegi melaka and jumpa dia kat sane, saya survey sikit spa yang ade kat melaka. ( tak penah lagi pegi spa kat melaka ). and ni spa yang saya pilih. 




Nampak dalam gambar macam best kan. hehe harap harap sama lah seperti di dalam gambar. 
Check their package here 



wahhh dapat begini kan indah. ( berangan ) Harap harap sempat lah pegi. sebab kat melaka nanti nak pegi beli barang sekali. harap lah sangat sempat buat untuk 2 jam je. please lah please. hehe tak sempat kita postpone la pegi spa sebelum kawin je nanti. haha

Enjoy your reading !




No comments: