Thursday, July 19, 2012

61. Touching

Assalamualaikum.

Rajin ekau update entry ye. hihi target 1 hari 1 entry untuk tingkatkan angka imbuhan nuffnang. haha daripada tak buat ape ape kat rumah. koje tido je ekau ni. lobih baik aku update blog suci ni. cehhhh.  ade someone kata, bila dah tekan butang publish kat atas ni means saya dah ready nak share dengan semua orang. so, hope semua senang lah dengan entry nii even lebih ramai silent readers daripada real follower. heee

pagi semalam mak ade say something yang buat saya sebak dan terharu T_T
perbualan sesame jiran tetangga

''bila habis belajar azie'' (panggilan manja kat rumah)
''tahun depan insyaallah. tak habis habis belajar kan. hehe''
''haa tahun ni boleh sarung cincin dah''
''belum lagi. kasi habis belajar dulu''

tiba tiba mak

''heyy rasa susah hati nak lepaskan dia''
''ala kak. dah banyak pengalaman kawinkan anak. tinggal dia sorang je''
''nak bagi orang lain jaga dia tu rasa susah hati nak lepaskan''
''mak ni... orang dah besar lahhhh''
''anak bungsu ni lain sikit''


haaaa... ape yang lain mak. rasanya saya yang paling pemalu, sopan santun, lemah lembut tambah baik hati. agagagaga 
terima kasih mak
sepanjang 23 tahun 19 hari ni mak dah cukup cukup baik jaga saya. ajar saya kemas rumah. kemas diri. ajar masak masak. ajar hormat orang tua. ajar jahit baju. ajar jahit bear yang tertanggal kepala, ajar jadi anak yang baik, insyaallah. saya yang patut rasa bersalah sebab tak dapat nak jaga diri dengan baik. semua yang mak bagi yang terbaik.
mak jangan sedih. ;(

*entry special untuk orang yang bakal jaga saya. 

No comments: