Sunday, May 27, 2012

39. heyy i'm back

fuhhhhhh ! i'm back. from... i dont know. hehe kenapa tiba tiba hilangkan 'empire story' ni ? ramai yang tanya kat saya. tapi saya jawab. LUPA PASSWORD. ngehehe actuallyyyy. nak cite tak ek. hee saya tengah mencari diri saya. cehhh. hehe macam ni. after mid term break saya dapat semua paper test 1 saya. dengan harapan. this sem will have any improvement in my result. tapi memang hampa sangat dengan result first test tu. sampai saya call mamamya. cite yang saya memang hampa gila tahap dewa. ha cenggitu sekali. coz ni last sem before i'm going to internship. so ni jela saat yang paling hampir dengan result final nanti. saya dah usaha habis baik. saya dah try. saya dah buat. haaaaaa ! 

saya tak tau nak habaq lagu mana perasaan ni. saya decide nak pi kl jumpa kawan kawan yang hebat kat shah alam sana. dengan harapan bole gain balik semangat yang dah jatuh di timpa tangga tu. hehe bagitau kat mamamya. '' kak . orang nak pi KL ni. nak hilangkan stress.'' cecehhh padahal aku nak pi hangout dengan bebudak ni. but at the same time. pi lah mintak tunjuk ajar dari depa. dengan rasa tak bersalah saya pi KL. sampai KL, ''aku nak lepak tempat yang boleh hilangkan stress'' yeahhhhh. ade ke isma isma. patutnya kau pegi masjid sane. buat solat hajat ke. bace yasin. doa kat tuhan banyak banyak. cerdikkan sikit otak kau yang bebal sangat tu. hahahaha ye saya. saya dah buat semua tu. semua tu usaha kan. ni kira usaha jugak lah pi tengok konsert VERSUS kan kan kan . hahaha

pi tengok konsert. happy lah jugak. Thanks sangat bawak saya pi sana. BEST diorang perform. especially BLACK and PARALAX . bestttttt ! hee tak kan lupa la kenangan pi tengok konsert ala ala gig ni. macam dah lama tak pi tempat macam tu. 

balik konsert pi jumpa ZEKA kat uitm shah alam. pi jumpa sifu ni. hehe banyak benda jugak yang sempat kitorang story mory. more kepada pelajaran dan pembelajaran. rindu gila masa diploma dulu. bekerja dengan zeka sangat lah hebat. puctual, cepat, berkualiti. hehe dia banyak tolong saya. thanks ZEKA :)


saya tutup dia kejap sebab saya nak focus on study. kalau saya on saya gatal je rasa nak update entry. pantang jumpa lappy. mesti nak upload lah, update lah. saya try lahh lupakan facebook. blog. kalau perasan lah kan., saya kurang update fb ke blog. macam tu lahh usaha saya. harap harap berhasil. Amin.



and now. awat hang bukak balik 'empire story' ni ?

sebab 
sebab

saya cuti ! and ni jela tempat saya nak cite. mane ade orang nak dengar cite saya yang banyak sangat merepek benda tak penting ni. 
hehe



heyy buku. tolonglah jadi kawan saya. hehe

belajar rajin rajin.
naikkan pointer.
Less skip class.
Buat homework.
Jangan malas.
Pleaaseee isma !
Do it for your own good.


yeahh !



No comments: