Thursday, April 12, 2012

28. Semangat baru !


Cuaca harini sukar untuk di lafazkan dengan kata kata. lastly, dapat jugak tempat praktikal tapi jauh nun kat sane. tapi takpe. its better than takde dapat panggil mana mana.
agak lambat mengemaskini belog ni . sebab. saya seorang pelajar yang menyewa di rumah sewa yang takde provide line internet. and my broadband prepaid card dah INVALID. so ? memang takde masa nak pegi renew yang baru. hope this weekend boleh pegi bandar segamat renew broadband tu.

OKAY.
setelah menjejakkan kaki ke rumah sewa baru. dan rumah sewa baru ni terletak di kawasan ala ala kampung. segar dan nyaman. di sambut gembira oleh serangga serangga kecil yang selalu teman aku di kala malam. tak cukup dengan itu. line telefon memang KURENG memuaskan. dah macam cakap dengan orang pekak. menjahanamkan jiwa. baru nak berdating dalam phone. 

Pencapaian di rumah baru ;

YANG PERTAMA 
tiap tiap pagi Ika and Jiha CONFIRM akan gegar bilik. WOIII BANGUN DAH PUKUL7 !!
hakikatnya baru pukul6.30.
terkejut roh masuk dalam badan. bukan isma yang bangun. faz yang baik hati lagi budiman tu yang mengalah bukakkan pintu. selagi pintu tak terbukak. selagi tu jugak si ika akan gegar pintu bagai hali lintar. BAM ! BAM ! BAM ! mimpi ngeri .

YANG KEDUA
semua rajin siapkan homework on time. 

YANG KETIGA
selalu ade fresh flower dalam bilik. I LIKE FRESH FLOWER SO MUCH. saya akan spend my money around RM10 untuk sekali tukar bunga.

YANG KEEMPAT
bilik macam spa. ade bau bauan GUCCI. thanks kak dieya ! :)

YANG KELIMA
faz rajin kemas bilik.

YANG KEENAM
semakin rajin bila pikir nak GRAD dah. bilik penuh dengan kata kata semangat tapi tak follow pun ! hampeh. siap pegi pinjam buku kat library. nak naikkan semangat konon . CRISIS.



all expenses ! hehe boarding pass pegi Sarawak pun tepek jugak. sayang nak buang. so taknak sepahkan bilik. I tampal kat dinding. walaupun di benci oleh Faz . dia selalu kate ( isma pelik ! )

our book. novel novel malay tu milik peribadi Faz. dia suka melayan perasaan bace novel novel ni hasil dari student voucher and PTPTN. hehe and majalah sebelah tu is MINE. EH, INTREND, CLEO and others ! hee latest magazine EH and cover story IZARA AISHAH. sooo cute .


our books ! for accounting student.


try to complete homework a.s.a.p but not really done. bila dapat bantal asyik nak tidur je.


de perfume.



I LIKE THIS ! 


suka gila baju ni T__T




okay DONE .
JUMPA DI KAMPUS.





3 comments:

dd said...

dpt praktikal kt mana beb?

My Bloggie ! said...

kat kulai n jb dy. tapi tak sure lagi nak pegi yang mane :)

Unknown said...

adik...ckp kat faz k.lg nak pinjam novel "sebenarnya saya isteri dia...!!" :)