Friday, April 13, 2012

29. Do I look like chinese girl ?


IM READY FOR A CHANGE !


do I look like a chinese girl ?
' heyy you ade mix chinese ke ? '
No. my parents pure malay. hehe
kulit you putih macam chinese.
biaq betul aunty ni nak sedapkan hati aku ke ape.

then. after few minutes later.
sorang customer datang and she said :
' you chinese ke ? '
NO. nak tergelak aku nihhh. 
see. my hair malay kan :)
kulit I je macam chinese maybe. 
nak kena tanya mak ni. ade ke nenek moyang yang ade mix chinese.
hehe


                 

bawang again. haha


I like this picture sooo much ! faz nampak sikit macam 'perempuan' hehe
" LOOK AT MY NEW HAIR STLYE "


my housemates.


my favourite saloon. uncle and aunty sporting sangat !


them again.
thanks teman saya wash and cut my hair.
even saya drive macam ribut. diorang still tunjuk muka cool tapi takut.
tak tau lah berapa banyak kali diorang repeat.
ISMA GILA !!! T___T


see ya !




1 comment:

Unknown said...

erkkk...chinese?? jawa ponorogo adalah...heheheheeeee..... tp kan klu diikutkan belah2 mak mmg muka chinese look...