Saturday, March 24, 2012

24. Enjoy my holiday. yey !

                      

wake up in the middle of morning . hee sunyi je rumah. mak. ayah. saya. haaa ingin jugak ade adik kecik. tapi mak tak mau sudah. sudah lanjut umur nak jage baby kecik. saya suka budak kecik but my mum said '' kau dah gila ke ? '' hehe pagi pagi ni kau jangan merepek. dengar lagu ni mak start bising '' kau tak reti dengar lagu melayu ke ? '' hehe bukan tak reti mak oi. tapi lagu ni macam best dengar pagi pagi sambil makan nasi goreng mak. mak tak suka yuna. hee sebab dia kate yuna nyanyi macam baca buku. orang tua kan. dia lagi suka lagu macam lagu Khatijah Ibrahim. tak layan lagu lagu sekarang ni.

bangun pagi tengok mak masak nasi goreng dengan air teh O dah siap terhidang. rasa macam malu dengan mak. hehe mak . sorry ye tak sengaja bangun terlambat. weekend kan mak. kat segamat takde mak. semua buat sendiri. bawak air masuk kampus tak sampai setengah hari dah habis. ingat dulu dulu zaman sekolah mak sediakan semua. haih. kalau boleh bawak mak pegi segamat kan bagus. I miss my mum soo much, even duduk rumah dengan mak je. tak bosan bila dengar dia bercerita. macam dia nak cerita everything.

masak masak dengan mak. tido dengan mak. oppsss ! hee bukan tak suka balik rumah tapi takde kawan. thats why saya lebih gemar duduk segamat dengan kawan kawan. lepak dengan kawan kawan . sebab kat rumah takde kawan. kawan kawan kat sini kebanyakannye sudah berkerjaya. so cuti tak same macam diorang. jumpa sekali sekala je. this week dapat balik jumpa mak tapi risau pulak nak balik sorang sorang coz kes culik sekarang berleluasa.

tapi this week saya spend time dengan mak. ape pun yang mak request akan saya tunaikan. dia mengadu dengan kakak. cuti haritu saya tak duduk rumah. merayap je kerjanye. rindu sangat la tu ! hehe soo sekarang ni mak nak saya buatpe. mak nak cerita ape. mak nak saya duduk 24jam dengan dia pun takpe :)

I DO ADORE YOU MUM. I DO I LOVE YOU.






No comments: