Thursday, December 20, 2012

92. Sebelum 22.12.12

3 days left !
aku cuak gila nak jadi tunang orang.
kau ingat best ke ha kawin kawin ni. hehe
ntahla. aku takde perasaan sangat.
bila orang tanya. itu. ini.
aku still blur blur macam tak masuk otak.
bapak aku yang banyak buat keputusan.
alaaa yang penting kan nikah.
ikut aku, nikah kat masjid je sudah. haha
lepas tu duit hantaran buat pegi jalan jalan. aku dengan dia. kan bagus.
dapat pegi london pun dah bagus sangat. baru romantik kan. baru best kawin :)
ni kawin duit habis beribu riban.
baik aku buat pegi mekah, umrah ke. ade la macam irma hasmie sikit. heeee
BAROKAH . haha

bila duduk rumah macam ni. otak aku ligat pikir.
apa kata aku kuar dari bidang ?
lepas kawin aku nak buat benda lain lah.
penat la tengok kalkulator.
bole tak aku kerja, buat benda yang fun, yang aku suka, ape ek ? jadi tokey kedai emas ! hahahahaha
takkan kawin nak kena pakai kain batik.
duduk rumah, masak masak.
hadoii wanita klasik yang moden.
please lahh please.
serious aku cuak ni.
lepas ni kuar kena bagitau eh.
kena bagitau nak buatpe eh.
kena dengar kata eh.
kena buat baik je eh.
adoiiiii. bole ke kau ni ??
suka melawan cakap orang kan. ha ambik kau.
ke mak aku saje bagi green light sebab aku ni susah nak di kawal ? haha
heyy aku la anak paling baik. fuhhhhhhhhh. tekan lift naik sendiri.

aku harap aku dapat jadi yang terbaik lah untuk dia.
yang paling paling paling aku nak nak nak sangat.
jangan la bergaduh, pening la gaduh gaduh.
kalau gaduh je aku jual cincin tunang, best jugak kan. ugut eh kau. ugutlah ugut.
hmmmm yang aku takut.
aku taknak pelamin.
dia nak pulak. alahai.
aku ni tengok pelamin tu macam tak sure je aku nak duduk ala ala ikan duyung kat atas tu.
hadeiiii. kekok la kakak.
dengan baju aku yang ruang udara pun takde.
elak aku terjatuh ke tersungkur je depan orang.
aku dah cakap taknak. tapi dia nak pulakkkkk.
aku ni nebess lebih.
nanti malu lah nak kuar bilik.
orang semua tengok aku.
dengan mata sebelah dah macam lanun ni.
susah hati aku lahh.
tapi takpe. untuk dia kan. ku gagahkan jugak ! yeahhhhhh.
aku akan jadi tunang paling sporting . aicececehhhh :)

takut, takut, takut.
sebu perut.
esok nak cabot benang jahit.
bius haritu masih terasa sakitnyeeee :(
makkkkkk. tapi tak sakit pun. private hospital.  hehe
ayah kata ' kau ni maintenance tinggi'
ni semua sebab ade budak kena jahit jerit jerit kat GH haritu.
aku fobia terusss. hehe
semua salah budak tu ayah.


20122012.
ismabeautypirate



No comments: