Saturday, September 22, 2012

79. Seiring dan sejalan

Assalamualaikum.

ehem. hehe dah tak banyak masa untuk blog. bila balik kerja dah penat, memang takde masa untuk benda lain. melainkan pandai bagi masa untuk diri sendiri. heee semakin hampir dengan hari tu. kadang kadang bila driving kereta nak pergi kerja tu, aku masih tak percaya dengan semua ni. sekelip mata. benda yang aku tak pernah terfikir untuk berlaku dalam masa terdekat ni. alhamdulillah mungkin DIA lebih tahu mane yang baik. aku terima. 

hubungan jarak jauh, tak banyak beza. aku lagi hargai masa bila dapat jumpa dia. walaupun semua benda aku buat sendiri. tapi aku rasa berbaloi. aku belajar untuk buat sendiri, berdikari. aku dah tak perlu bergantung kat orang lain. lepas ni mungkin dia di Qatar, aku di Malaysia. aku kena belajar berdikari. Good luck isma ! :)

No comments: