Wednesday, July 25, 2012

65. Rezeki Ramadhan

Assalamualaikum

Nasi beriani. yep nasi beriani. this year ayah jual nasi beriani. rasa seronok bila dapat campur dengan penduduk kampung, cehhh ayat kau. hihi yeee jujur seronok sangat. rasa nikmat ramadhan. bila kita penat, tapi rasa sangat berbaloi. and today saya balik semula ke rumah dengan semangat nak tolong ayah, semalam lepas waktu berbuka ayah hantar mesej ' alhamdulillah nasi beriani habis. pukul5 dah habis jual ' saya rasa bersyukur. macam tahun lepas saya cuba jual kuih. hebat tak. hihihi semua tu jadi kenangan terindah. bak kata ayah '' ayah nak anak anak ayah tau, rasa susah untuk kita hargai rasa senang'' saya tak akan lupa ayat tu sampai bila bila. bila kita rasa susah, kita kena ingat nak senang bukan mudah, bila kita rasa senang. kita kena ingat, yang kita takkan rasa senang tanpa kita rasa susah.

bout my internship. so far, everything ok je. tempat praktikal tu fizikalnya ok. belum tengok dalaman lagi. hihi means belum kerja lagi so taktau ape tugas lagi. dah try drive dari rumah abang ke tempat kerja, lebih kurang 25minit and hari hari lalu depan JPO. habislahhh aku !!! agagagaga



salam ramadhan ;

No comments: