Friday, June 1, 2012

46. Welcome JUN !

   Assalamualaikum ...



Hello readers !
I'm Isma :)
Alhamdulillah I had a great time during my break or they called as Iban break. haha
Spend time with my beloved person.
hari hari become packed with family's activities
Thank you Allah.
I love to make lover. hihi
untuk masa ni je saya rajin. actually terover rajin mengupdate blog.
3 days left !
Last nite black out then ayah terus cakap macam ni :
'' heyyy ayah tengok ade budak tak duduk bertapa dalam bilik. tak mo online ke ?''
dah black out macamane nak online ??
ayah sangat memahami. terima kasih.
One message from him on 29 May 2012 20:36 am :
Jangan sedih. sampai masa ayah belikan. tak lama lagi. Ni janji ayah :)
weeeeeeee !
alhamdulillah.



                       


enjoy this song ! :)


No comments: