Friday, March 2, 2012

16. Lembu ke Kambing ?

Memang tak bole nak tipu diri sendiri. sekarang ni selera makan memang tengah menbuak buak. 

HABIS LA AKU MACAM NI

tak bole tipu jugak. berat badan bertambah naik. Macamane nak dapatkan pengambilan makanan yang berkhasiat ? Entry ini ialah untuk kesedaran pemilik blog. tak sedar sedar berat badan dah naik.

PAGI

'' kalau nak breakfast dalam almari ade oat dengan susu ''
tapi bila bukak peti ais nampak je keju. meleleh air liuq tengok keju tu. daripada oat. keju lagi suka masuk dalam perut. keju + roti + air kosong. air kosong sebab dah takut banyak sangat lemak masuk dalam badan. aku abaikan susu.

TENGAH HARI

'' nak makan nasi ke nak makan Mcd je ''
meleleh lagi air liuq. Double cheese burger mcd lagi suka masuk perut. ini adalah BEEF. bersama 2 keping keju + coke sejuk. aku abaikan nasi.

sudah mula menyampah dengan diri sendiri sebab tak dapat nak kawal nafsu makan. keju masuk dalam perut lagi mudah dari nasi.

PETANG

'' kita nak makan goreng pisang ke oblong''
Reeeeely ??? oblong yang memang dah lame aku nak try. bila dengar macam tu punya offer . mulalah hilang beribu sesalan tadi. Menyampah dengan diri sendiri. Okayy. boleh pilih nak oblong ape.
OBLONG KAMBING KAK. 
layan sangat nafsu.
aku memang tak bole tahan nafsu makan. hehe


Macam kat zoo. semua binatang ade. hehe pilih je mana yang suka. 


Oblong kambing.


Jadi mangsa penderaan fesyen. 


He's my HERO. GEMOKGEMOKGEMOKDEBAB.


my little princess. Ni kalau aku jahanam kan ni. seronok jugak. another GEMOKGEMOKDEBAB.


kak long yang PMS memanjang. lepas nampak makanan je trussss okay ;D


Allhamdulillah for another family time well spent. I love my family.





No comments: