Saturday, February 25, 2012

8. Last morning at Kuching Sarawak.

i'm ready ! hehe okay aku dah siap nak keluar lepas breakfast at Mcd. perut full. malam tadi abang belanja makan nasi kerabu sarawak. full gila. around 9 am makan malam, and terus balik hotel. bila sampai hotel dah tak tau nak buat ape. pusing kiri. pusing kanan. tengok tv. on FB. arghhhhhhhhh ! bosan sehhh. takkan la dah nak tidur awal macam ni dengan perut still full tank. gemok la nanti. hehe tibe tibe aku rasa macam tercekik. lupa tadi tak minum air lagi. cepat cepat turun bawah cari 7eleven berhampiran. cehhh, hee 

Majalah EH.
Mineral water.
Snack.
Chocolate.

lagi ape ?
okay tu jelah.

then, ramai mat saleh berkeliaran kat bawah hotel. laju laju aku jalan terus naik bilik, ishhh sorang sorang ni kadang kadang menakutkan jugak. act bilik aku ngan abang tak sama. aku duduk bilik sorang sorang. bosan gila. balik bilik aku lepak bace majalah EH, covered by Scha alyahya and Awal Ashari. sweet ! abang kate nak bawak pegi pasar sarikin ( tak tahu lah betul tak ejaan ni ) ntah ade ape kat situ. before tu nak singgah The Spring. dia kate nak beli buku. buku motivasi kot. aku pun tak sure. yang aku bole nampak kat luar The Spring semalam just ade logo PADINI, kat situ ade padini je ke ? i'm not sure. pasaraya dia boleh tahan besa. 

sampai je bandar Kuching ni. first impression aku. aku gelak. hehehe then terus cakap ngan kak asma. ''kak. berbeza sungguh sri aman ngan kuching. bandar sri aman macam dalam era tahun 2008 macam tu la. kuching pulak bandaraya kan. so lebih membangun. aku dah macam orang kuar dari hutan bila nampak Secret Recipe. Guardian. ni semua takde kat sri aman. nak cari toileteries haritu pun susah. hehe haishhh. 

masih lagi menunggu abang kesayangan aku bersiap. kesayangan ?? T__T
actually aku ngan abang amal ni tak pernah nak ngam dari kecik sampai la dia dah kawin. asyik nak bergado je. memang tak bole duduk dekat. so aku tak banyak bercakap ngan dia. cakap bila perlu SAHAJA. coz aku takut jugak. nanti aku gadoh ngan dia. sape nak hantar aku balik. hehe better aku jadi budak baik. selalunya aku ngan dia ni berbeza pendapat. keje nak bergadoh 27hours. mak pun taktau nak buatpe. penah bergado ngan dia kejar pusing keliling rumah. keh keh keh keh. 

okay.
dah siap !
bye.


flight petang ni.
hope dapat tengok maghrib yang indah kat atas sane,


love ;
sarawak





No comments: